Julemesse

Da har jeg vært på messe for første gang. Litt skummelt i forkant og veldig gøy å få solgt noe.
Takk til alle som var innom og kjøpte hos oss.


Vi var fire i lag som delte stand på Håndverksdagan i Melbu - første gang for oss alle. Da var det litt tryggere å være flere... Og det er jo gøy å ikke stå alene i boden i to dager. Det ble mye fint i vår lille bod . Og dette gjør vi helt sikkert flere ganger.


Noe ble solgt og noe kan fortsatt kjøpes. Jeg kommer til å legge ut bilder her etter hvert.

Kommentarer

  1. Så moro med messe. Har meldt meg på min første i januar og gru-gleder meg litt til det.

    Jeg har julegave-give-away på bloggen min nå. Kom innom da vel. Bli med og kanskje nissen kommer til deg?

    SvarSlett
  2. Hurra for dere! Modige og flinke! Masse fint å kikke på- bare litt handel siden jeg ikke har noen små :-P klem fra T

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg