Proudly presenting: Krokodillelua!


Jeg har laget mitt første luemønster!
Luene er sydd i deilig myk fleece. Babystørrelsene har øreklaffer og knytebånd. Barneluene er sydd uten.
Luene finnes i følgende størrelser: Nyfødt (36/38), 3-6 mnd. (42/44), 6-12 mnd. (46/48) og 1-3 år (50/52). Jeg jobber med mønster til større barn. 

Luene har vist seg å være ganske populære. Jeg har solgt alle bortsett fra en:
Stjerneluen er sydd i størrelse 42/44. Det er lite stretch i stoffet. Kan kjøpes for150 NOK.

Jeg tar gjerne imot bestillinger i andre størrelser og farger. Følgende fleecestoffer har jeg liggende:

striper med rosa

striper med blå

lilla pinnsvin
røde prikker på rosa
blå ruter
vinrød
brun
pingviner (bare nok til babystørrelser)
dødningehoder

Kommentarer

  1. Så utrolig fine å kule de var:D skjønner godt disse er populære:D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med eget design på kjempefine luer! Så gøy når det selger. Stoffene er fargerike og fine og ser myke og behagelige ut. Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Kjempeartige luer! Skjønner også at de selges unna:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg