Markedsdag

En litt forsinket beretning fra markedet 16. juni:

Markedet begynte kl.11 - alt inn i bilen og av gårde litt over 9 til en tre kvarters kjøretur.
Jeg hadde plukket ut en fin liten plass ved siden av hoppeslottet og begynte å sette opp partyteltet. Halvveis i oppsettingen røk den ene av takstengene og ducktape var det ikke å få tak i, så jeg måtte nok klare meg uten telt. Men uten telt var plassen ikke like bra lenger, så jeg fant meg en annen krok der det i allefall var mulig å henge opp litt mer enn bare det på stativet.

Jeg hentet bordet jeg fikk låne, frem med duken... duken? Den var ikke der. Glemt. Så måtte en rød duk duge i steden for den hvite jeg egentlig skulle ha hadd med. Ikke den beste starten på dagen.

Så smått begynte det å komme litt folk, de fleste kikket bare, men litt småting fikk jeg solgt også. Kanskje det var for fint vær... i allefall var det mindre folk enn jeg hadde håpet på.

Det er altså en god del ting igjen som trenger et nytt hjem - jeg kommer til å legge det ut her etter hvert.





Mini hadde veldig mye forståelse for at mamma ikke hadde så mye tid til han - han sov det meste av tida, myyye mer enn han pleier å sove på dagtid. Her hilser han på pusen bak bordet.

Kommentarer

  1. Det er ikke så lett å omsette fine håndlaga plagg, merkelig nok. Vi har en tendens til å fylle skapa våre med dusinvarer fra kjedebutikkene, og med skeive sømmer og løse knapper attpåtil.

    Men stå på, og lykke til!

    Ha en fin sommerdag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg